Inderdaad, deze Franse lingeriespecialist heeft de moedige stap gezet en gehele merkenportfolio opnieuw gepositioneerd, met een overkoepeld merk dat zowel krachtig als innovatief is en opduikt met de handtekening ‘designed by CL’.

EEN NIEUWE CREATIEVE RICHTING

Deze recente wending van de imago onder leiding van Renaud  Cambuzat, Design en Brand Image Director, is een concrete keuze  voor de groep: “In een wereld die meer visueel georiënteerd is dan  ooit, waar merken vooral de aandacht vestigen op emotie en belevenis, wilden wij onze positie als productexperts versterken en ons imago op een ander manier benaderen/ aanpakken. Dit is een echte kans om onszelf af te stemmen met hoe een nieuwe generatie vrouwen lingerie koopt, en om deze industrie naar een nieuw creatief tijdperk te brengen. Samen met de opkomst van deze CL-groep signatuur, hebben we onze creatieve richting van onze merken volledig vernieuwd, zodat ze krachtig en relevant blijven, en onderscheiden maar compatibel, in een omgeving die snel evolueert.” Onder deze groep behoren de volgende merken die elk een nieuwe eigen identiteit hebben:

  • Chantelle, met zijn grote geschiedenis van innovatie, kijkt naar de toekomst door zich te concentreren op de ontwerpgerichte dimensie van zijn identiteit, met name via de leidende lijn Soft Stretch.
  • Passionata staat in de schijnwerpers als een merk volledig gericht plezier en vrijheid.
  • Chantal Thomass, heeft haar sporen verdiend als een speels, oneerbiedig designermerk.
  • Femilet treedt op als het Scandinavische merk bij uitstek.

RENAUD CAMBUZAT

Na zijn studies aan de business school (ESSEC) en een periode als marketingdirecteur voor filmstudio Wild Side, besloot Renaud zich in 2013 te wijden aan fotografie en de artistieke richting. In 2017 voegde Renaud zich bij de Chantelle-groep om de formatie te begeleiden van een nieuw CL-winkelconcept en de herpositionering van de groep en zijn 6 huidige merken (Chantelle, Passionata, Chantal Thomass, Femilet, Darjeeling, Livera, Orcanta.